wrapper

Hot Topics

Proses Membuat Aduan

  1. Langkah 1: Membuat aduan secara emel atau bertulis.
  2. Langkah 2: Mengemukakan maklumat penting tentang aduan anda dengan jelas dan terperinci.
  3. Langkah 3: Mengemukakan aduan anda secara teratur dengan memasukkan tarikh-tarikh / nombor rujukan yang berkaitan (sekiranya ada).
  4. Langkah 4: Memberi nama, alamat, nombor telefon dan alamat emel di mana anda boleh dihubungi dengan mudah.
  5. Langkah 5: Menyertakan salinan dokumen yang berkaitan (sekiranya ada).
  6. Langkah 6: Menghantar aduan melalui saluran di bawah dan menyimpan salinan surat aduan untuk rujukan anda.

Saluran Aduan

Melalui Integrated System Pemantauan Aduan Agensi Awam (i-SPAAA) yang boleh diakses di muka utama laman web Perbendaharaan atau melalui alamat URL: http://treasury.spab.gov.my

Hantarkan surat kepada alamat di bawah:

 

Ketua Komunikasi Korporat


Unit Komunikasi Korporat


Aras 2, Perbendaharaan 2


Kompleks Kementerian Kewangan


No.7 Persiaran Perdana, Presint 2


Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan


62592, PUTRAJAYA

 

03-8890 6400 / 03-8882 3000 / 03-8882 3200


03-8890 6515 / 03-8890 6519


This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

More in this category: « RSS Feeds